هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

تلاش با ChatGPT - از پست  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  

 های وبلاگ گرفته هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  تا خلاصه های اجرایی. اما این ابزار به دلیل مسائل مربوط به سرقت ادبی و عدم دقت انتقاداتی را دریافت کرده است. بنابراین در حالی که ChatGPT می‌تواند برای ایده‌ها و پیش‌نویس‌های اولیه مفید باشد، هر متنی که تولید می‌کند باید به‌طور کامل بررسی و ویرایش شود.

 

اما استفاده از ChatGPT برای بازنویسی محتوای  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان خود به زبان ساده چیست؟ می تواند کمک کند، اما شما نیاز به اعلان های خوبی دارید. با یک درخواست واضح مانند "لطفا این گزارش را به زبان ساده بازنویسی کنید" شروع کنید. به ChatGPT بگویید هدفتان از محتوا چیست، مخاطبان شما چه کسانی هستند و برای چه سطح سواد باید بنویسید. نمونه هایی از لحن و سبک مناسب ارائه دهید.

 

به نتایج دلخواه نمی رسید؟ سعی کنید درخواست های خود را اصلاح کنید. یک مطالعه اخیر به توانایی ChatGPT برای ترجمه گزارش های رادیولوژی به زبان ساده پرداخت. متوجه شد که  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان درخواست‌های مبهم باعث می‌شود ChatGPT گزارش را بیش از حد ساده کند و نیمی از نکات کلیدی آن را از دست بدهد. اما نتایج با اعلان‌های خاص‌تری بهبود یافت که دقیقاً چه نکاتی را در هر بخش شامل شود.

 

 

 

عناصر طراحی برای زبان ساده

زبان ساده همه چیز در مورد کلمات نیست. همچنین در مورد طراحی یک صفحه تمیز، بصری و سازمان یافته است که اطلاعات را به روشی مفید ارائه می دهد. در اینجا برخی از عناص هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ر بصری وجود دارد که محتوای شما را برای یافتن، درک و استفاده آسان تر می کند:

 

فضای سفید زیادی بگذارید و شلوغی را به حداقل برسانید

توجه را به عنوان ها و پیوندها جلب کنید (مثلاً با رنگ، اندازه قلم یا سبک متفاوت)

برای برجسته کردن اطلاعات مهم، نقل قول‌ها، جعبه‌ها و تضادهای رنگی را آزمایش کنید

حروف sans serif را انتخاب کنید (اینها برای خواندن روی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  صفحه بهتر هستند زیرا جزئیات منحرف کننده ای ندارند)

از اندازه فونت و تضاد رنگ زیاد برای خواندن متن استفاده کنید

پیمایش اصلی و فراخوان‌های اقدام را در سراسر سایت ثابت نگه دارید تا کاربران بتوانند به راحتی آن‌ها را پیدا کرده و استفاده کنند

اصول طراحی قابل دسترس را اولویت بندی کنید، که با اصول زبان ساده همپوشانی دارند

یک معماری اطلاعات کاربر پسند بسازید

ابزارهای ارزیابی خوانایی

پس از اتمام ساخت محتوای خود، ایده خوبی است که میزان خوانایی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  آن را آزمایش کنید. بیایید برخی از ابزارها و آزمون‌های زبان ساده را که می‌توانند به شما کمک کنند، بررسی کنیم.

 

برنامه همینگوی جملات طولانی، پیچیده و خطاهای رایج را برجسته می کند.  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان همچنین به شما سطح کلاس مدرسه را می گوید که محتوای شما برای آن مناسب است.

Grammarly محتوای شما را با توجه به اهدافی که برای آن در نظر هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  گرفته اید درجه بندی می کند. شما می توانید آن را رسمی یا غیر رسمی، دوستانه یا محترمانه، آگاه یا عمومی و غیره انتخاب کنید. اکثر ویژگی ها فقط برای مشترکین پولی هستند.

آزمون خوانایی Flesch-Kincaid یک روش سنتی تر برای ارزیابی زبان ساده است. هر چه نمره بالاتر باشد، متن ساده تر است. نمره بین 90 تا 100 به این معنی است که برای یک دانش آموز متوسط ​​کلاس پنجم قابل درک است. بین 0 تا 10 برای فارغ التحصیلان دانشگاه قابل دسترسی تر است.

سایر منابع برای کاوش

این راهنما را دوست داشتید؟ سپس ممکن است به منابع دیگری

از Evolving Web علاقه مند شوید.

 

بخوانید: ایجاد محتوای در دسترس – نکاتی برای کل چرخه حیات

بخوانید: ایجاد یک استراتژی محتوای دیجیتال فراگیر

دانلود: وب سایت دروپال خود را در دسترس قرار دهید

تماشا کنید: مرتبط نگه داشتن محتوا با حاکمیت دیجیتال

آژانس دیجیتالی ما به سازمان‌ها قدرت می‌دهد تا تجربیات دیجیتالی کاربر محور ایجاد کنند که پیام شما را به جهان منتقل کند. گنجاندن و قابلیت دسترسی در همه پروژه‌های ما اولویت هستند Artificial intelligence in plain language for children - و ما همچنین خدمات مناسبی مانند ممیزی دسترسی و آموزش دسترسی به وب دروپال را ارائه می‌دهیم.

 

  

 





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: